środa, 7 sierpnia 2013

Kosmetyczna rozdawajka u Wielbłąda - Zwycięzcy :)

Sezon wakacyjny w Polsce już za półmetkiem, na zaprzyjaźnionych blogach króluje tagowanie i konkursy, więc pomyślałem sobie, że gorszy nie będę.
Przywiozłem dla Gadziny z Arabii Saudyjskiej całkiem sporo indyjskich kosmetyków firm Himalaya i Vatika, ale Gadzina, jak to Gadzina, zdecydowała się podzielić tymi specyfikami z naszymi Czytelnikami :)
Nie mam pomysłu na pytania konkursowe, więc wzorem niezastąpionych Dwóch Kotów zdecydowaliśmy się na .... rozdawajkę.
Kosmetyki pojadą (albo polecą) do dwóch wylosowanych osób.

Zwycięzców wylosuje  Ania  z  bloga  "Na  Wsi  w  Japonii"

Nagrody 

Himalaya  -  seria  do  włosów
- Protein Hair Cream - Soft & Shine
- Protein Hair Cream - Extra Nourishment
- Anti-Hair Fall Cream


Himalaya  -  krem  do  twarzy

- Nourishing Skin Cream -
Lekki, niezawierający tłuszczu, odżywczy krem ziołowy przeznaczony do pielęgnacji twarzy i całego ciała.
Wyciąg z aloesu odżywia i nawilża skórę, a wyciąg z wiśni i indyjskiego drzewa kino chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i wysuszeniem.
Krem zawiera: aloes, sandalin i wąkrotę (trawę tygrysią) 




Vatika  /  Dabur  -  kosmetyki   do  włosów
- Night Repair Hair Cream
- Dandruff Guard Hair Cream
Dandruff Guard Hair Cream
Dandruff Guard Hair Cream
Dandruff Guard Hair Cream
Nagrody wyślemy z Polski. 
W przypadku wysyłki za granicę odbiorca odpowiada za ewentualną opłatę celną (zadeklarujemy jako podarunek, wiec opłat być nie powinno).
Rozdawajka trwa do 22 sierpnia (czwartek) do godziny 1:55 w nocy czasu polskiego.
W rozdawjace może wziąć udział każdy, ale .... musi spełnić cztery nasze życzenia  :)

Update z 23 sierpnia
 
Zwycięzcy

Nasze Szacowne Jury w osobie  Dwóch  (japońskich)  Kotów  wyłoniło Zwycięzców "Kosmetycznej rozdawajki u Wielbłąda"

Nagrody pojadą do:

Maru  i  Mariegold

Zwycięzców prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy i podanie adresów do wysyłki

Na dowód tego, że losowanie było przeprowadzone na wskroś uczciwie zamieszczamy screeny z maszyny losującej





Warunki  udziału  w  rozdawajce:

1. Śledzic tego bloga lub go zasubskrybowac lub dołączyć to tej witryny. 
2. Na swoim własnym blogu napisać posta, że tutaj jest kosmetyczna rozdawajka i podać linka do Rozdawajki u Wielbłąda.
3. Ćwierknąć, blipnać, wspomnieć na
Facebooku lub na forum o konkursie i podać link do tego konkursu.
4. Na  zakończenie  -  kliknąć  na  niebieski  przycisk  Add  your  link  ( zamieszczony  poniżej )a  następnie: 
podać  swoje  imię  lub  nicka,  
podać  link  do  własnego  bloga, Facebooka  lub  innego  miejsca,  gdzie  została  opublikowana  informacja  o  "Rozdawajce  u  Wielbłada" 
- w kolejnym kroku dodać swoje zdjęcie lub awatar i .....  
poczekać  na  wynik  losowania  :D

Link  do zamieszczenia informacji o konkursie  - "Kosmetyczna   rozdawajka   u  Wielbłąda" poniżej - wystarczy skopiować
http://arabiasaudyjska-ksa.blogspot.com/2013/08/kosmetyczna-rozdawajka-w-wielbadkowej.html

63 komentarze:

  1. A jeśli ktoś nie ma bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna czy zgłoszenie poszło, i na wszelki wypadek zostawię dane w komentarzu. Mam nadzieję że to nie probelem :))

    Baner na blogu : http://pokrewneswiaty.blogspot.com/
    Informacja na fb: https://www.facebook.com/mylamoja3004?ref=hl
    Obserwuję jako: mylamoja3004
    E-mail : mylamoja3004@o2.pl

    Coś czuję że rozdawajka będzie miała spore wzięcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się bawić, to się bawić - po to są "rozdawajki" :)

      Usuń
  3. Ale fajnie, pierwszy konkurs u wielbladow:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś trzeba zacząć :)

      Usuń
    2. A ja wzielam udzial z likna, czy mam dodawac jeszcze info w komentarzu?

      Usuń
    3. Na dole tego posta powinna się w takim razie pojawić Twoja ikonka i musisz jeszcze zamieścić na Twoim blogu informację, że tutaj jest "rozdawajka :)

      Usuń
    4. Jest juz banner u mnie na blogu w pasku bocznym:)

      Usuń
    5. A to przepraszam, nie zauważyłem banera.
      W takim razie pod tym postem dodaj jeszcze swoją ikonkę i link do Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Witam serdecznie! Trafiłam tu z bloga Na wsi w Japonii i bardzo mi się spodobało :))) W konkursie udziału nie biorę, ale już się wepchnęłam na listę obserwujących i będę zaglądać, bo widzę tu bardzo dużo ciekawych rzeczy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że blog przypadł Ci do gustu :)
      Witamy w naszej "oazie" :D

      Usuń
  5. Obserwuje jako: Blood Angel
    Baner: http://bloodangel22.blogspot.com/
    Info na Facebooku: https://www.facebook.com/jeanne.chan.37
    Email: jeanne211@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. hej,
    obsewuje jako: monika jak
    bloga niestety nie prowadzę
    info na fb: https://www.facebook.com/monika.jakobowska.92
    email: nikusia1101@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś robię nie tak bo nie pojawia się info na blogu. .
    Więc tak jak "przedpiszczynie' podam dane w komentarzach;)
    info na fb: https://www.facebook.com/anna.wroblewska.750
    E-mail: wroblewska.aw@gmail.com

    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do Facebooka, wstaw tam gdzie powinien być adres url

      ps. nie zamieściłaś na fb informacji o rozdawajace

      Usuń
    2. zamieściłam tylko z niewiedzy nie publicznie;), ale chyba już się poprawiłam :)

      Usuń
  8. ale jak to? przecież życzeń było zawsze TRZY ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i są trzy .... moje i jedno Gadziny :)

      Usuń
  9. Witam!
    Trafiłam tutaj z blogu Na wsi w Japonii i na pewno zostanę, bo bardzo mi się spodobało! Na razie czytam tylko wyrywkowo, ale po powrocie z urlopu na pewno solidnie przekopię archiwum :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wizytę i mamy nadzieję, że relacje z saudyjskich piasków, nie będą gorsze niż, opowieści Dwóch Japońskich Kotów :)

      Usuń
  10. Na Vatiki będzie wiele chętnych, nawet ja myślę czy się nie przyłączyć, ale nie mam bloga i konta na fejsie. Gdybyście dali płyn do płukania z oudem, (zapachem z drewna agarowego, to byłby nalot), albo jeszcze lepiej, arabskie perfumy, za próbki Amouage http://www.amouage.com/ zakładam konto na fejsie, czy bloga ;-)
    Pozdrawiam
    Karola
    ps może Pani Gadzina popełniła by wpis o kosmetykach i zapachach z KSA ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie dysponujemy oczekiwanymi przez Ciebie specyfikami :(
      Nie mamy też Amouage, ale po powrocie do Saudi sprawdzę czy są tam dostępne :)

      PS. 1 - nie musisz zakładać konta na fb ani pisac bloga, możesz o "rozdawajce" napisać na jakimś forum, podać link do konkursu, a tutaj kliknąć na niebieski button pod postem i wpisać link do miejsca, gdzie zamieściłaś informacje o konkursie :)

      PS. 2 Myślę, że Moja Gadzina oceni szampony, odżywki i pastę do zębów, bo już testowała :D

      Usuń
    2. Perfumy są na alkoholu, podejrzewam, że nie można takich wwozić do KSA, pewnie w użyciu olejki? Zaczęłam rozmyślać, czy wszystkie kosmetyki nie mogą mieć alkoholu, np tonik? To kieruję bardziej do Pani Gadziny, bo i dlaczego Pan miałby się zastanawiać nad tonikiem..
      A z Amouage to żart bardziej, są pierońsko drogie. Można je kupić w Polsce, ceny zbójeckie - ponad tysiąc zł za 50 ml. Z ciekawości zapytałam czy są w Arabii, bo tam klient zamożniejszy i zbyt byłby lepszy.
      Karola

      Usuń
    3. W Arabii Saudyjskiej kupisz każde perfumy niezależnie od ich składu i ... ceny :)

      Usuń
    4. Amouage szukałam bezskutecznie w Arabii chyba ze dwa lata. Dwa razy w tym celu byłam w Raszid Mallu - w najbardziej nieprzyjaznym centrum handlowym świata - bo podobno tam ktoś je widział. Nawet w Rijadzie nie było.
      Nie chodzi tu bynajmniej o alkohol - perfum na alkoholu jest pod dostatkiem. W czem rzecz? Nie wiem.

      Ceny wszędzie są zbójeckie. W Omanie kilka lat temu ceny mnie przeraziły:-))
      Teraz mam z Doha. Panowie robili bardzo tajemnicze miny, gdy zapytałam o cenę :-))

      Usuń
    5. Mogę zapytac moich saudyjskich kumpli, czy i gdzie to można znaleźć. Ja akurat wolę Rashid Malla od takiej np. Arkadii. Ceny zależą od tego gdzie kupujesz. Rashid Mall czy Dhahrann Mall nie są pod tym względem miejscem tanim. Ale mistrzem w poszukiwaniach tego samego, czego szukasz w tych miejscach, ale za dużo lepszą cenę jest Iwonka. Ja na ceny kosmetyków nie narzekam, ale np. wody, których używam czyli najchętniej Hugo Bossa to dla siebie kupuję na suku w asyście mojego kumpla z Egiptu który targowanie się ma we krwi :D

      Usuń
    6. Rashid Malla nie cierpię z prostego powodu - zawsze się tam gubię:-)
      Zdecydowanie nie na mój rozum i ogarniecie :-) Zawsze trafiam w inne miejsce niż akurat pożądane. I nigdy dwa razy w to samo.

      Dahran Mall jest zdecydowanie drogi, w ogóle Arabia jest coraz droższa. Pamiętam ceny sprzed 4-5 lat i teraz jest naprawdę dużo drożej. Od dłuższego czasu mijam sklepy w mallach, chociaż na suk lubię się czasem wyprawić.

      Usuń
    7. Ja tam zawsze chodzę z przewodnikiem, a i oznakowany jest nieźle. Czyli nawet jak się gdzieś zgubię to jestem się w stanie znaleźć :) To znaczy - wtedy dzwonię do kumpli i się umawiamy w jakimś charkterystycznym miejscu blisko miejsca, gdzie akurat polazłem. Też słyszałem, że jest dużo drożej niż było, ale biorę to na klatę bo nie wiem, jak było dobrze wcześniej :)
      Suk z Hossamem to przygoda sama w sobie :)
      Jest naprawdę niezły w targowaniu i znajdowaniu sklepów z róznymi róznościami :D

      Usuń
  11. Bardzo sobie cenię kosmetyki Himalaya Herbals.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola też, dlatego aż tak dużo ich przywiozłem. Cała moja walizka to głównie kawa, kosmetyki i kardamon.
      Teraz z Polski do Arabii zabieram głównie polskie słodycze :)

      Usuń
  12. Bardzo, bardzo fajne kosmetyki. Ciekawe czy recenzje się pojawią u obdarowanych. Byłoby świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że fajnie by było, gdyby zwycięzcy napisali po przetestowaniu kosmetyków, co o nich myślą.

      PS. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w "rozdawajce" :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Kiedyś trzeba ... zacząć :)

      Usuń
    2. Ja to raczej mam dziś ochotę kończyć :-(

      Usuń
    3. buuuuuuu :(
      Mogę jakoś pomóc, albo chociaż nastrój poprawić ?

      Usuń
    4. Może znasz jakiś kawał o tym, jacy to faceci (niektórzy - oczywiście) są beznadziejni?

      Usuń
    5. Może i mi się trochę poprawił, bo się upewniłam, że nie można od rodu męskiego zbyt wiele wymagać. Kawały - żenada. Dzięki, chyba tego potrzebowałam :-D

      Usuń
  14. dziękuję też ;) dzisiaj właśnie postanowiłam reaktywować mojego bloga i coś napisać... Najpierw pooglądałam, co się w ogóle dzieje na blogach, które śledziłam i u Ani przeczytałam o Waszym, to odwiedziłam i polubiłam (nie tylko ze względu na konkurs! ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzięję, że będziesz nas częsciej odwiedzać.
      ps. Czekamy na relacje z Japonii :)

      Usuń
  15. Chyba udało mi się zgłosić :D Świetny blog! A trafiłam przypadkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy częściej :)
      Oaza u Wielbłądów - zawsze otwarta dla miłych gości :)

      Usuń
  16. Ja tez nieposiadajaca bloga ani fejsbuka jestem, ale napisalam o rozdawajce na twitterze. Nie wiem czy to starczy. Dodam informacje o konkursie tez na jakims forum ale nie wiem czy nie za pozno, bo juz sie dodalam do rozdawajkowej listy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest za późno - konkurs trwa do 22 sierpnia, więc możesz dodać, gdzie tylko chcesz :)

      Usuń
    2. Wiec dodalam, wpisze tutaj bo tam juz sie chyba nie da: http://www.musiclatino.fora.pl/o-nas,3/nasze-fora-stronki-blogi,103-34.html#49500

      Usuń
  17. Ja nigdy nie mam szczęścia w wygranych jakichkolwiek, nawet blogowych rozdawaniach, więc ustąpię miejsca bardziej obdarzonym przez los :) Niemniej jednak fajne te kosmetyki, część z nich można kupić w PL - zaintrygował mnie ten krem do twarzy i ciała z aloesem i te maski do włosów. Może przy następnym pobycie w PL zaopatrzę się w nie. Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęścia wszystkim przy losowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina - szczęściu trzeba pomagać, Ty się nie poddawaj, Ty "kup los, tym bardziej, że jest .... darmowy :D

      Usuń
  18. Z chęcią dołączam do wesołej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło :)
      Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej w naszej oazie :)

      Usuń
    2. W takim razie zapraszam na wirtualną kawę z kardamonem - przepis niebawem na naszym drugim blogu :)

      Usuń
  19. Jaki fajny pomysł na tematykę bloga!

    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł poniekąd podsunęło mi życie :)

      Usuń
  20. mam pytanko, w polu URL mam dodać tylko linka do notki na blogu?
    bo chcę też ćwierknąć o tym na twitterze to też muszę podać linka do tego info w URL? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W polu URL zamieć linka do miejsca, gdzie opublikowałaś informację o rozdawajce :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Nie widać jeszcze Twojej ikonki :(

      Usuń
  22. Nie biorę udziału, ale życzę powodzenia reszcie. Nagrody są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Szanowny Anonimowy Użytkowniku
Podpisz się proszę, imieniem lub nickiem
Miło jest wiedzieć z kim się rozmawia :)
pozdrawiamy
Paweł i Ola

PS. Z powodu tak prozaicznego, jak praca zawodowa, na Wasze komentarze odpowiadam w dni powszednie po godzinie 17:00 polskiego czasu
Za wspomniane niedogodności serdecznie przepraszam.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...