6/26/2013

"... Sława to jest proszę Was, zabawa lub paskudna gra” czyli mandat

W czasie jednej z przerw na fajkę podchodzi do mnie mocno zafrasowany koleś.
Wiedzę, że coś mi chce powiedzieć, ale się mota.
To grzecznie zagajam, w czym problem.
On na to odpowiada, że ma dla mnie przykrą wiadomość.
Jaką ? 

Ano – mandat za 300 SAR.
Biała RAV4, czyli „Krasula” - ani chybi moja.
No ciężka cholera, w końcu mnie namierzyli :(
Ale drążę temat, gdzie i za co - czyli jakieś detale co do tego w jaki sposób  udało się im mnie „sfocić
No w Khobar, ale bez szczegółów, co do lokalizacji, a prędkość przekroczona o….  25 km/h.
Moment, wiem, gdzie są fotoradary w mieście i z reguły nie przekraczam prędkości o 25 km/h.
Jak już, to grubiej :-D
To idę zobaczyć papiery……. a to nie moje numery rejestracyjne :-DDD
Fakt, RAV-ek nie ma tu dużo, a moja sława jak widać sięga już całej firmy.
Hi, hi – wiem, kto zmoczył :-D


Ilustracja muzyczna do posta -Zespół Reprezentacyjny - "Cena sławy" :) 

Źródło


6 komentarzy:

  1. Obrazek wymiata. :D

    Dobrze, że sprawa się wyjaśniła. Moją mamuśkę złapali kiedyś 2 razy - tego samego dnia i w tym samym miejscu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek to znalazła Gadzina i faktycznie taki abonamentto bym sam wykupił :) Mnie złapali, jak jechałem rankiem do Dębicy z Warszawy i był to pierwszy moment, kiedy stwierdziłem, że się strasznie wlokę, a jakieś łosie przede mną Vectrą jaja sobie robią i jadą jak za własnym pogrzebem. To rura i ... to były "tajne" miśki, które wyprzedziłem tuż za tablicą z napisem że wieś to jest jakowaś :(

      Usuń
  2. Hahah, to teraz musisz poczekac az slawa cos dobrego przyniesie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam, ale raczej moja sława nie przynosi nic dobrego oprócz różnorakich podejrzeń o czyny niecne :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mandat kazdemu sie może przytrafić :(

      Usuń

Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych