12/29/2015

Start-upy dla kobiet w Arabii Saudyjskiej

Wspierająca start-upy organizacja charytatywna Ebtinaa założona przez grupę studentów z Uniwersytetu Dar Al-Hekma, uruchomiła nową kampanię na portalach społecznościowych.
Jest to pierwsza podjęta przez tę grupę inicjatywa, mająca na celu udzielenie wsparcia kobiecie, która sama stworzyła dla siebie miejsce pracy. Ebtinaa zamierza także upowszechnić jej przypadek w świadomości społecznej. Wolontariusze zapraszają do udziału w kampanii różne osoby, aby na bezpośrednim spotkaniu z Umm Abdullah w Red See Mall, mogły poznać jej ofertę: od napojów do tradycyjnych arabskich deserów.
Umm Abdullah jest 50-letnia Saudyjką chorą na cukrzycę. Rozpoczęła swoją działalność od sprzedaży herbaty gotowanej na węglu drzewnym w małym kiosku dla przechodniów i kierowców . Po pewnym czasie Jej wysiłki zaczęły przynosić zyski .
Klienci zachęcili ją, by urozmaiciła swoją ofertę, aby zwiększyć dochody i atrakcyjność miejsca.
Przy wsparciu "Injaz Saudi" i pod bezpośrednim nadzorem businesswoman Ghady Ghazzawi, powstał pomysł zespołu Ebtinaa, aby Umm Abdullah zgłosiła się do konkursu" Ripples of Happiness".
We współpracy z Red Sea Mall, Ebtinaa uruchomiła specjalną kampanię, oferując bezpłatne miejsce Umm Abdullah w centrum handlowym na jeden dzień, co ułatwi jej dostęp do jak największej liczby klientów i promowanie swoich produktów.
Mohammad Alawi, prezes Red Sea Markets i zarazem właściciel Red Sea Mall, powiedział, że centrum handlowe zwraca szczególną uwagę na cele charytatywne.

źródło

2 komentarze:

  1. Start up to bardzo ciekawe rozwiązanie dla osób chcących założyć coś innego, innowacyjnego, wtedy sprawdza się w 100 procentach. W innym przypadku start upy nie zdają egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, w 100 procentach się z Tobą zgadzam. To musi być coś nowego, innowacyjnego, bo w innym przypadku star upy nie zrealizują swoich właściwości :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych