2/24/2018

Pierwszy raz w Rijadzie

Ciągnie wilka do lasu, to i Wielbłąda ciągnie na pustynię :)
Po przerwie wynikającej z wielu różnych okoliczności przyrody (i niepowtarzalnych :-D) wróciłem na jakiś czas do Saudi. Centrala firmy, z którą obecnie współpracuję mieści się w Rijadzie, więc pojawiłem się po raz pierwszy w Stolicy. Odprawa dużo szybsza niż w Dammam, ale samo miasto nie przypadło mi tak do gustu, jak Al.-Khobar.
Wszędzie remonty dróg, a słusznie prawili doświadczeni expaci, że tu jeździ się jeszcze bardziej rockandrollowo, niż w Trójmieście (Dammam, Khobar, Dhahrann). To prawda, gdyż przez dwa dni jeździłem z młodymi Saudyjczykami i widziałem wiele. A nawet za wiele, choć nie musiałem siedzieć za kierownicą.
Dzięki temu, że firma mając indyjskiego udziałowca mogła się zaprezentować na Festiwalu Kultury, (w tym roku Indie są gościem wspomnianego Festiwalu)udało mi się zrobić kilka fotek, którym chcę się z Wami podzielić.

Pozdrawiam gorąco, tym goręcej, że wczoraj było tu ponad 35 stopni.










8 komentarzy:

  1. Po zdjęciach wnioskuję, że Festiwal jest ciekawym wydarzeniem. Może napiszecie o nim coś więcej? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczułem się zagoniony do roboty :-)
      Postaram się coś więcej napisać.

      Usuń
  2. ależ fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kadry moje, ale obróbka - Oli i..... Światło było koszmarne, a ja do tej pory nie daję się przekonać do manualnego ustawiania aparatu :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miałem kilkanaście podejść do tej foty. Ciasno jak diabli, ludzi od cholery i generalnie zrobienie fotki innej niż "Tony Halik- tu byłem" kosztowało mnie sporo czasu i nerwów :-)

      Usuń
  4. Wygląda na bardzo ciekawe wydarzenie :) Czy powstał szerszy wpis na jego temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta- są artykuły na ten temat jak np. ten:

      https://www.atlasobscura.com/places/al-janadriyah-festival.

      Usuń

Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych