niedziela, 12 stycznia 2014

Jak ja nie znoszę monopolistów czyli zostałem złamany przez system

Ponad miesiąc temu uparłem się, że nie poddam się dyktatowi nowych cen sprzątania.
Cena wzrosła bowiem do 30 SAR, a jakość wykonania usługi pozostała na marnym poziomie.
To żyłem sobie w powiększającym się bałaganie, a sam sprzątałem w myśl zasady, że jak jest równomiernie zakurzone to się w oczy nie rzuca.
Ale jak mi się zaczęło powiększać stado niechcianych współlokatorów w postaci różnych robali – pękłem.
Także dziś uiściłem 60 SAR, za sprzątanie dwa razy w miesiącu.
Pan był - posprzątał, ale kurz na lodówce w dalszym ciągu dziewiczy, a o umyciu okapu nad kuchenką, też się Panu „zapomniało’.
Zrobiłem to sam, ale następnym razem nie odpuszczę.
Tak się kończy walka z monopolami  :(
Ale jak Ola przyjedzie to zatrudnię maidę i będę miał ich w  d….
źródło


16 komentarzy:

  1. Nie chce sie wytrzasac.... ale jak jeszcze w Kalafiornii pracowalam tyle, co ty (godzinowo, a nawet wiecej) - to w domu mialam czysto - sprzatajac raz na tydzien SAMA.
    Bozia raczki up****ła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Proszę Futrzaka hamują 2 kwestie: grade mnie nie puszcza i nie lubię sprzątać :D

      Usuń
    2. Tak jest. Najlepiej wziasc sie za mopa i posprzatac zamiast wymyslac. W koncu jestes specjalista od OHS czyli to rowniez Twoja specjalnosc zeby bylo czysto i bezpiecznie.

      Usuń
    3. Ekot- idąc tym tropem Wydziały Ruchu Drogowego powinny: prowadzić szkoły jazdy, bo wymagają posiadania prawa jazdy, ośrodki odwykowe bo zabraniają jeździć na bani i po dragach. A jeszcze powinni drogi budować, bo ich popularna nazwa to przecież "drogówka" :D

      Usuń
    4. Bardzo wykretne tlumaczenia i brak odpowiedzi na konkretna propozycje. A Ty myslisz, ze sprzatanie to moja ULUBIONA czynnosc? Otoz NIE! Ale z drugiej strony lubie jak jest czysciutko i przyjemnie wiec sie mobilizuje i po prostu sprzatam.

      Usuń
    5. Odpowiedź konkretna- EHS nie ma NIC wspólnego ze sprzątaniem - to nie jest serwis sprzątający. Utrzymanie porządku czyli po tutejszemu housekeepingu nie należy do mojego działu :-P A mieszkania sprzątają specjaliści, tylko się zaczęli cenić nieadekwatnie do jakości usługi.

      Usuń
  2. Przez przypadek wspadlam na bardzo ciekawy wywiad z toba w www,TamMieszkam.pl
    Superciekawy wywiad. Gratuluje pozycji nr 1!
    Anna/Szwecja forever


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie, ale ta pierwsza pozycja to nie dzięki temu, że ze mną, tylko dlatego, że kraj taki a nie inny opisuję :)

      Usuń
    2. Moze i tak, ale wywiad swietny, rzeczowy i dowcipnie. A blog wciaga jak narkotyk...

      Usuń
    3. Zawstydzasz mnie :) Pytania były fajne to nieźle wyszło :) Ten drug jest legalny i co najważniejsze- nie można przedawkować, choć były już skargi, że się ludzie nie wysypiają :D

      Usuń
  3. No jak to zawsze z facetami ehhhhhh.
    Ale co się uśmiałam, to moje.

    A jeszcze mnie te robaki zaciekawiły: jakie gatunki?

    pozdrawiam cieplutko spod kołdry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga- jeszcze kilka przeżyło.Podaj mi adres, to Ci wyślę do obejrzenia i klasyfikacji :P

      Usuń
  4. Kobiety zatrudnić-będzie czyściej
    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ale nie mogę :(
      Takie, Panie, przepisy, że do czasu, aż się Szacowna Małzonka nie pojawi nie mogę zatrudnić maidy :(

      Usuń
    2. Pawle, najlepiej zatrudnij sobie kogoś na dochodne. My mamy Alego, Banglijczyka. Taki nasz jednoosobowy serwis sprzątający :-)

      Najlepiej jak ktoś nie zna sytuacji, ale wie lepiej. W Polsce sprzątałam sama dwukrotnie większy dom, w Arabii nie dałabym rady. Okna trzeba myć przynajmniej raz w tygodniu, co oznacza w praktyce ich demontaż. Siatki na owady, w metalowych ramach wymiar 2x2, mnie pokonały. I wszędzie pokłady piachu, który wciska się każdą szczeliną.
      Poza tym tutaj jest przyjęte, ze do sprzątania zatrudnia się ludzi z Trzeciego Świata.

      I nie wypada z tym polemizować:-)

      Usuń
    3. To u mnie nie takie proste, bo monopoliści nikogo nie wpuszczą, a nie zatrudnię na stałe gościa do sprzątania mieszkania 30m2. Ale jak będzie Ola i się przeniesiemy do domu, to będzie maida :-)

      Usuń

Szanowny Anonimowy Użytkowniku
Podpisz się proszę, imieniem lub nickiem
Miło jest wiedzieć z kim się rozmawia :)
pozdrawiamy
Paweł i Ola

PS. Z powodu tak prozaicznego, jak praca zawodowa, na Wasze komentarze odpowiadam w dni powszednie po godzinie 17:00 polskiego czasu
Za wspomniane niedogodności serdecznie przepraszam.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...