4/02/2016

Zwiedzanie Muscatu

Dziś pierwszy raz byłem w Muscacie w dzień, trzeźwy jak gwizdek policyjny i nie miałem spraw urzędowych do załatwienia :-)
W związku z tym pojawiło się kilka fotek z tego miasta.
Udało mi się również sfocić osobistą „łódkę” Jego Wysokości Sułtana Qaboos, przez Polonię pieszczotliwie zwanego „Kubusiem”.
Wynika to z tego, że bardzo podobnie wymawia się imię władcy Omanu.
 Z relacji ludzi, którzy mieli przyjemność rozmawiać z Jego Wysokością jest to człowiek bardzo sympatyczny i pozytywnie nastawiony do świata, więc pewnie za tego „Kubusia” by się nie obraził, a myślę, że wręcz przeciwnie – byłby zadowolony, że jakaś nacja, poza własną, żywi do niego bardzo pozytywne uczucia:-D



9 komentarzy:

  1. chodzi oczywiście o tą małą łódkę, brązową? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o brazowa. A ta wieksza z tylu sluzy do podplywania do tej brazowej.

      Usuń
    2. Nie, tą "odrobinę" większą :-P

      Usuń
  2. Jacht odpuszczam, ale willę na skale anektuję ze względu na widoki z tarasów. Zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emka - obok jest hotel, tak, że masz szansę mieć podobne widoki z tarasu, jeśli wola :-)

      Usuń
  3. Też mi się ta willa na skale podoba.Przydały by sie do tego jakieś zgrabne sikorki, dobre alko jakas dobra muza
    Pawle czy Oman jest bardziej liberalny od Arabii Saudyjskiej czy nie ??
    Są tak kina czy nie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marecki - fakt, chata fajna. Owszem, są kina, teatry, opera. Co sobie Waść życzysz. Alko - na kartki, albo w knajpie tak jak pisałem. Oman jest dużo bardziej liberalny - po pierwsze możesz przyjechać na wizę turystyczną, czego o Saudi powiedzieć nie można :-)

      Usuń
  4. Z początku myślałem, że chodzi o tę brązową łódź ;) Dopiero po głębszym spojrzeniu zauważyłem tę ogromniastą. Szkoda, że tak mało zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko ze sa kina ale jest nawet kosciol katolicki. Wojtek

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych