6/05/2013

Nominacje do Liebster Blog Award


Zostaliśmy przez Sznupkow nominowani do Liebster Blog Award, za co bardzo, bardzo serdecznie dziękujemy :)

Było to dla nas ogromnie miłym zaskoczeniem, zwłaszcza, że blog ma niespełna cztery miesiące.





Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

  
Nasze  pytania  do  Autorów  nominowanych  blogów:
  1. Pisanie bloga to dla Ciebie obowiązek czy przyjemność ?
  2. Jakie są Twoje mocne i słabe strony ?
  3. Jakich pytań na blogu nie lubisz najbardziej ?
  4. Co jest Twoim ulubionym napojem i dlaczego jest nim … piwo ? :D
  5. Sprawdzone lekarstwo na kaca (nie uznajemy odpowiedzi typu „nie pic dzień wczesniej”)
  6. Twój ulubiony deser
  7. Jaka jest Twoja ulubiona polska komedia ?
  8. Robert de Niro czy Al Pacino – uzasadnij odpowiedź
  9. Film, który Cię najbardziej wzruszył to ….. ?
  10. Jaki Twoim zdaniem jest najbardziej „męski” sport ?
  11. Czy lubisz odpowiadać na takie głupie pytania ?


Blogi  które  chcielibyśmy  nominować
http://wkrajuktorynieistnieje.blogspot.com  - realia życia w turckiej części Cypru w relacjach Eweliny
http://fashionmemy.blogspot.com  - blog o życiu codziennym w Malezji
http://futrzak.wordpress.com  - Argentyna to też dobry kraj do życia, w każdym bądź razie dla Futrzaka
http://lemessoss.blogspot.com  - o Cyprze, kosmetykach i ... smakołykach
http://dziewczynaaraba.blogspot.com  - dziewczyna Araba i Jej blog
http://www.bezowyswiat.blogspot.com  - Marek w 'Beżowym Świecie"
http://www.kasianarozdrozach.com  - Szwajcaria jaka jest, każdy widzi :)
http://doafgu.blogspot.com - Ola w Afganistanie
http://wkrainieteczy.wordpress.com - czyli jak oswoić Gangster's Paradise
http://trajbajowa.blogspot.com - Siedem Światów
http://tureckiekazania.blogspot.com - tureckie kazania Agaty 
 

22 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, choć mam silne odczucie, że nie do końca zasłużone. Niemniej jest mi niezmiernie miło być w tak znakomitym towarzystwie :)
    Postaram się odpowiedzieć na pytania w najbliższym czasie na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżnienie zasłużone w pełni :)

      Usuń
    2. Odpowiedzi na blogu Kartinki Frutinki
      http://kartinkifrutinki.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

      Usuń
  2. Hmm dziękuję, ale gdzie mam odpowiedzieć na te pytania? tutaj pod tym postem czy u siebie na blogu? nigdy o takiej nagrodzie i konkursie nie słyszałam dlatego jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiada się na blogu, który Cię nominował

      Usuń
    2. Po udzieleniu odpowiedzi masz prawo do zamieszczenia ikonki "Liebster Blog" na swoim blogu

      Usuń
    3. A gdzie znajdę tę ikonkę?

      Usuń
    4. Pobierz z naszego bloga :)
      pozdrawiam
      Ola

      Usuń
    5. Ślepa jestem nawet w swoich okularach, gdzież ona jest??

      Usuń
    6. Przesłałam Ci na e-mail :)
      pozdrawiam
      Ola

      Usuń
  3. Dziekuje slicznie, bardzo mi milo!!!!
    A ze (tu pora na skromnosc) takie wyroznienie juz kilka razy otrzymalam (:PP), nie bede sie powtarzac z wpisami na ten temat, tylko odpowiem na wszystkie pytania tutaj. A wieeeec:
    1. Przyjemnosc tylko i wylacznie
    2. Mocne: skromnosc (ha!), slabe: wybuchowosc
    3. Na blogu to chyba wszystkie lubie :)
    4. Piwo jest zdrowe, ma piekny bursztynowy kolor i jest latwodostepne
    5. Na kaca najlepsza jest ciezka praca (sprawdzone podobno przez miliony)
    6. panna cotta, creme brulee, crema catalana, jablecznik z lodami waniliowymi, tort szwarcwaldzki, owoce, mam wymieniac dalej? (ps. odkad rzucilam palenie, kocham slodkosci ;))
    7. Seksmisja i Dzein swira
    8. Uhh, trudne pytanie, chyba De Niro, bo jego miny przypominaja mi tate ;)
    9. Zielona Mila. A moze Zycie jest piekne?
    10. Formula 1
    11. Kocham! ;)

    OdpowiedzUsuń

  4. Pisanie bloga to dla Ciebie obowiązek czy przyjemność ?
    I jedno i drugie.
    Jakie są Twoje mocne i słabe strony ?
    Mocne: tolerancyjność,empatia, szczerość. Słabe: łatwowierność, za duża otwartość.
    Jakich pytań na blogu nie lubisz najbardziej ?
    Tych dotyczących mojego życia prywatnego.
    Co jest Twoim ulubionym napojem i dlaczego jest nim … piwo ? :D
    Piwa nie lubię, bo...mi nie smakuję. Piję raz na jakiś czas tylko ze względów medycznych - czyszczą nerki.
    Sprawdzone lekarstwo na kaca (nie uznajemy odpowiedzi typu „nie pic dzień wczesniej”)
    Nie wiem, bo nigdy po pijaństwie nie mam kaca (mocna głowa po babci), a odnośnie lekarstwa podobno najlepszy jest sok pomidorowy z żółtkiem kurzym na surowo.
    Twój ulubiony deser
    Lody miętowe z czekoladą do niedawna (teraz ze względu na alergię na mleko nie jem), obecnie bezy w każdej formie.
    Jaka jest Twoja ulubiona polska komedia ?
    Jak rozpętałem II wojnę światową cz.I-III, Sami Swoi, Giuseppe w Warszawie, Skarb, Kogel-Mogel oraz wszelkie komedie ze ś.p Adolfem Dymszą (kocham stare kino).
    Robert de Niro czy Al Pacino – uzasadnij odpowiedź
    O cholerka ciężki wybór, ale chyba de Niro, chociaż fanka żadnego z w/w nie jestem. Zagrał chyba dużo więcej znaczących ról niż Al Pacino, którego wszyscy kojarzą z jednego filmu "Ojciec Chrzestny".
    Film, który Cię najbardziej wzruszył to ….. ?
    Lady Hawke, Wichrowe Wzgórza (te z Kate Bush i Ralphem Finnesem), Mój przyjaciel Hatchiko, Zaklinacz koni, Wichry Namiętości.
    Jaki Twoim zdaniem jest najbardziej „męski” sport ?
    Podnoszenie ciężarów
    Czy lubisz odpowiadać na takie głupie pytania ?
    Lubię :) ale tylko wtedy jeśli zadają je fajne osoby takie jak Wy :P

    Dziękuję za nominację, nie spodziewałam się :) Przepraszam, że po kilka odpowiedzi, ale nie mogłam wybrać w niektórych punktach tylko jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka dzieki za wyroznienie...chyba juz wczesniej takie dostalam;)I tak jak poprzednio nie bede odpowiadac na pytania i nie bede dalej dominowac ;/ zwiazane jest to z tym,ze malo znam blogow a te, ktore znam to tez z braku czasu nie czytam systematycznie:( z gory przepraszam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za nominadj i fajne podsumowanie mojego bloga w opisie :) Tez juz kiedys bralam udzial w tej zabawie, ale chetnie odpowiem na wasze pytania:

    1.Przyjemnosc, blog to moje hobby.
    2.Jestem blondynka, to moja i mocna i slaba stona, zalezy od sytuacji ;)
    3.Pytan zbyt osobistych.
    4.Zdecydowanie piwo! Mimo, ze wiele osob sie oburzy, ze z prawdziwym piwem to nie ma wiele wspolnego, to moim ulubionym napojem sa Reddsy.
    5.Dwa panadole popite litrem wody i kapiel w morzu:)
    6.Lody owocowe
    7."Chlopaki nie placza"
    8.Robert de Niro czy Al Pacino – uwielbiam obu, duet doskonaly patrz Heat
    9.Zawsze mnie wzrusza Forest Gump, ale najbardziej plakalam na Pokahontaz
    10.MMA
    11.Jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Onaniści ...
    kangur

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :) Nie spodziewałam się.

    1.Pisanie bloga to dla Ciebie obowiązek czy przyjemność ?
    Przyjemność i odskocznia od życia codziennego.
    2. Jakie są Twoje mocne i słabe strony ?
    Mocne - celne oko ;) słabe - roztrzepanie ;)
    3. Jakich pytań na blogu nie lubisz najbardziej ?
    Zbyt osobistych.
    4. Co jest Twoim ulubionym napojem i dlaczego jest nim … piwo ? :D
    Piwo owszem, najlepiej w upalny dzień, ale aktualnie koktajle owocowe.
    5. Sprawdzone lekarstwo na kaca (nie uznajemy odpowiedzi typu „nie pic dzień wczesniej”)
    Nie znam, zawsze mi głowa pęka.
    6. Twój ulubiony deser? - lody owocowe!
    7. Jaka jest Twoja ulubiona polska komedia ?
    "Miś", "Alternatywy 4", "Seksmisja".
    8. Robert de Niro czy Al Pacino – uzasadnij odpowiedź.
    Robert de Niro, przede wszystkim za niezapomniane kreacje z poprzednich lat.
    9. Film, który Cię najbardziej wzruszył to ….. ?
    Zielona Mila chyba najbardziej, choć ja często się wzruszam :)
    10. Jaki Twoim zdaniem jest najbardziej „męski” sport ?
    Boks.
    11. Czy lubisz odpowiadać na takie głupie pytania ?
    Tak, choć czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Dziekuje!!!! Ja sie dopiero teraz z tym ogarnelam. Wow. To co ja powinnam zrobic.

    1. Pisanie bloga to dla mnie mega frajda. Ale jak dlugo nie pisze to czuje, ze zawalam obowiazek.
    2. Mocne strony: zorganizowanie, determinacja, ambicja
    Slabe: mocno sie zloszcze, nie angazuje w relacje
    3. Nie lubie pytan ktore z zalozenia osadzaja.
    4. Piwo... ah. W Kabulu dostepne za 10 dollarow za puszke o.3 lub bezalkoholowe.
    5. Na kaca? sen :)
    6. Deser hm.... ser?
    7. Nie lubie polskich komedii
    8. Ani de Niro ani Al Pacino. Nie lubie obu.
    9. Najbardziej wzruszam sie na kreskowkach. Co poradzic?
    10. Meski sport? Rugby!
    11. Spoko - prokrastynuje cos innego :)))))

    Dzieki!!!

    pozdrawiam,

    Ola

    doafgu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, zaraz - ja to na blogu mialam zrobic. Czytanie ze zrozumieniem.... ok. Poprawie sie.

      Usuń
  10. Olu - teraz możesz (jeśli oczywiście zechcesz) nominować 11 blogerów (informujesz ich o tym), zadać im 11 pytań na które powinni odpowiedzieć oraz zamieścić na swoim blogu ikonke Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych